Kalite Politikası.

ve çalışma prensiplerimiz.

Kalite politikamızın temelinde müşterilerimiz yer alır. Bunun sebebi müşterilerimizin talep ve isteklerine göre ürün ve hizmet sağlamak istememizdir.

Bu hedefe sadece aşağıdaki kalite prensiplerine uyulduğunda ulaşılabilir:

  • Ürün ve hizmetlerde en yüksek kalite en önemli kurumsal hedefimiz
  • Ürün ve hizmet kalitesi kriterlerimiz müşterilerimiz tarafından belirlenir.
  • Müşteri aldığı ürünleri zamanında ve hasar görmeden kendisine ulaşmasını bekler.
  • Onaylanmış randevular zamanında gerçekleştirilmelidir.
  • Sorular, teklifler, örnekler ve şikayetler "Sıfır Hata Prensibine" göre işleme alınır.
  • Kalite hedefleri ve kalite sapmalarının gerçekleşmesi için tüm çalışanlar kendi sorumluluklarını kullanırlar, eğer kendi yetki alanları dışındaysa, bunu yöneticilerine bildirilmeleri gerekir.
  • Maliyet azaltma ve verimlilik geliştirme. Bu sadece sabit bir kalite seviyesi ile yapılır, bu da en baştan beri hata yapılmadıysa mümkündür.
  • Hata yapmamayı hatayı düzeltmekten daha önemli kılmak ve hata kaynağını bulmak.
  • Satıcıları değerlendirmek. Bunun sebebi kendi ürünlerimizin kalitesinin satıcılara bağlı olmasıdır.
  • Müşterilerimizin güncel talep ve beklentilerini izlemek.

Bu çabalarımızın sebebi '"müşterileri memnuniyeti"nin hedefimiz olmasıdır.

QM - Kalite sistemi politikamız

Tüm sözleşmeli müşteri talepleri, planlaması, uygulaması ve takip edilmesi kalite yönetimi altında gerçekleşiyor ve DIN EN ISO 9001:2008 standardı firmamızla bütünleşmiştir ve bütün bölümlerde uygulanır.

Bu QM-Kılavuzuna ve içinde olan belgelere, prosedürlere ve iş talimatlarına, QM-Belgesine, kurumun bütün çalışanlarının uyması gereklidir.

Üst yönetim temsilcisinin görevi kalite sisteminin korunduğundan emin olmaktır. Ayrıca QM- sisteminin verimliliği ve gerekli iyileştirmeler (iç denetimi sayesinde) hakkında rapor vermesi görevlerinden biridir ve kurumda müşteri taleplerini gerçekleştirmeyi sağlar. Bunun için üst yönetim temsilcisi yönetimden ve tüm çalışanlardan destek alacaktır.

Belirtilen önlemler sayesinde şirketin kalite politikası gerçekleştirilecektir. Kalite politikası bütün çalışanlara, kalite bilincini göstermek, müşteri odaklı ve sorumlu çalışmalarına yardımcı olmak için vardır.

Neuenstadt a. K., 01. Haziran 2013

DIN EN ISO 9001:2008 Sertifikası